090917

Då satt man här i sin ensamhet med datan i knät! Idol är snart på tv alltid lika roligt jag gillar nu när de är uttagningar alltså vissa måste ju skämta med juryn när dom går dit och tror att dom kan sjunga men de är falskt som en kråka .. men de är ju tur att vi alla är olika!

Jag och samuel tog en promenad idag in till stan för att möta Johanna och Wilma på villgott,vi var där en stund och käkade lunch men vi gick rätt fort för de var bara bebisar där så vi kände oss lite i vägen, men lekparken är ju också rolig ,får ju passa på innan de blir allt för kallt för att sitta där och innan snön kommer..
Mamma ringde och ville komma ut på en kaffe och havrekaka som jag bakade igår men var ju tyvärr ej hemma men hade med mig lite in till stan så vi gick förbi henne i stället, samuel fick massa bilar som han kan leka med när han är där.. Han ville kolla på bolibompa hos mommo och mysa med henne , men jag blev nästan lite arg när jag såg dagens barnprogram ,först var de gudar och någonting mera de handlade om tors hammare och sen blev de nå annat skit sen när de blev något som samuel fastnade för så varade de i 1 ½ minut.. ja jag säger då de!
Ne nu har idol dragit igång och jag måste hålla utkik på mina auktioner på tradera som snart går ut :)håller tummen!
Puss Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej, han är ledig till på torsdag, men ska ju dit på måndag så han får ta kort =) Vet du vilken tid det är?

Vilken mysig dag ni haft, men synd att du inte vann auktionen, du måste vara snabb, uppdatera sidan hela tiden!:)

Puss

2009-09-17 @ 21:05:07
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, han är ofta långledig nu när jag jobbar 24 timmars skiften=) Jätte skönt!

Okej, då ses vi på måndag, va kul!

Jaja, bättre lycka nästa gång =) Puss

2009-09-17 @ 21:57:07
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det här är helt underbart!!=)

En hare o en låda? Hehe ja nu blev jag nyfiken!!?=

Puss

2009-09-18 @ 09:34:03
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0