090929

Oj nu var de längesen jag skrev något här .. men jag har inte orkat även om jag setat vid datan och kikat runt på alla bloggar så har jag inte skrivit nå själv , men så är de väl ibland ..
ja vad har hänt i denna familj då? vi har varit på kopparbergs marknad och shoppat loss och när vi ändå var i dom trakterna så åkte vi och hälsa på moster i nyhyttan och hon hade massa valpar så himla söta och samuel bar runt på dom stackarna och bara gillade läget :) Johan han var kvar hemma och umgicks med sina vänner för han vägrade att följa med och trängas bland allt folk ! Men på söndag fick jag med han till blg iaf,vlket jag inte trodde ! där blev de lite grejer, köpte jeansleggings som jag inte alls gillar ,ett par stövlar ,vanliga bomuls leggings en tröja . och samuel fick bilar och en cars tröja  m.m =) och johan fick inget jo en macka på subway :) men de var ju inget som passa han, han gillar inte att köpa kläder han bryr sig inte vad han har på sig .
har ju lovat en bild på nya frillan som jag börjar vänja mig med nu ska bara färga en gång till!
ne nu ska jag bädda ner samuel ,han ska se björnbröder han har lite feber så natten till idag så har vi knappt sovit något jag skulle upp kl 06.00 till jobbet var skapligt trött när klockan ringde !
Kramar !

Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hallå.

Tusen tack för din kommentar här om veckan! =)

2009-09-29 @ 19:41:36
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: isabellé

Sv: Ja visst är det! :) men finns inte så mycket annat att göra när man är ensam he he

2009-09-29 @ 21:06:40
URL: http://isabelleguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0