En sjuk gosse i huset.

Tisdag morgon och jag och samuel myser i soffan under ett täcke och samuel äter glass och kl är 07.20 på morgonen,men det får han bara för att svalka ner sig lite han åkte på feber i går kväll, så vid 22.00 la vi över han i våran säng tyckte så synd om han! Jag skulle ha jobbat idag och börja 12 men får börja kl 14 i stället vilket var väldigt snällt av min chef, bra att hon har barn som förstår hon är själv hemma och vab idag. Så när johan slutar så åker jag och jobbar, mamma slutar 13.50 så då passar hon samuel i 10 min.. Tack alla som hjälper till!

Ne ska försöka få i S lite frulle få se om han vill ha något, sen hade vi bara lite alvedon kvar hemma ,men tur ica/willys har så man kan springa över dit när de blir lite varmare ute så S får följa med de handlar ju inte om långa stunden..
Ha en solig tisdag ..

Kommentarer
Postat av: titti

åh, stackaren då! hoppas han snart blir bättre. :)

vad heter chefen på lindex, ludvika, tkr jag sett henne ngn stans, men kan ej placera vart. knepigt sånt där. :/

2010-04-20 @ 12:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0