liten men tråkig update.

Oj oj, jag kanske ska göra en uppdatering här :) Jag har tänkt flera gånger att jag ska sätta mig här och knopa i hop ett inlägg men vet inte vart lusten har varit någon stans inte har den varit på topp iaf.. Under påsken så var jag sjuk åkte på en förkylning så jag var helt utslagen gick hem från jobbet för jag tänkte att jag skulle piggna till så jag kunde jobba lördagen men så blev inte fallet så hela påsken sov jag! Blev frisk jobbade en dag sen åkte jag på magsjuka =/ fy bubblan men de fick man för att jag höll mig borta från alla som var sjuka i mars när vi hade inskolning och jag hade mycket jobb .. Men Samuel han klarade sig från allt. Trodde han skulle bli sjuk direkt han började de nya dagiset men peppar peppar..

Ja annars vad har hänt här hemma , har jobbat en hel del vilket bara är kul såklart! Men igår var jag ledig så då gick vi upp till villgott och mötte upp Emelie o barnen så dom fick leka , gick vidare till bibblan vilket dom uppskatta våra små liv.! Kunde inte hålla mig från jobbet när jag var ledig så var in där en vända också Emelie skulle prova en klänning och jag hade ju bara rusat igenom Kappahl så ville in där o kika men får ju lov att erkänna att vi har bättre utbud på damkläder än dom :) men på lilla pojk så hade dom ju mkt fint.! Avslutade fredagen med Emelie och talang en film och chips o dipp och självklart choklad :) Och mkt skratt och prat!

Längtar som tusan till nästa helg för då ska jag äntligen till frissan och klippa och göra slingor sen så jag har bokat bord på china town för 21 st på fredagen :) Denny(lillebror) och hans  tjej Frida kommer hit på kvällen och ska passa Samuel medans massa vänner ska ut och käka lite gott och ta ett glas till maten, de blir lugnt för min del eftersom jag ska jobba på lördagen så Johan får väl dricka för mig också :D Men är så jävla sugen på att skaka loss så tror jag går ut och dansar på lördagen ! :)
Ne nu ska jag laga lite mat här hemma , Alex samuels kusin är här och leker !
Ha en toppen helg , nu blev de en liten och tråkig update för att visa att jag lever!

Kommentarer
Postat av: isabellé

hoppas ni får riktigt trevligt nästa helg :)

2010-04-18 @ 15:36:59
URL: http://isabelleguld.devote.se
Postat av: Berth

Usch vad trist att läsa att du varit sjuk, men låter ju som om du haft årets omgång av sjukdomar nu :)



Hoppas allt går bra i nya butiken :)



Ha det bra nu.

2010-04-19 @ 09:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0