Mys fredag.

Fredag kväll och postkodskampen är på tvn och en stor skål med massa godis står på bordet! :) Vi har fredags mys hemma hos mamma ,så vi har ätit massa mat och bara är och de är så himla skönt!S var ju som sagt hos sin far hela dagen och dom hade lekt och haft en jätte bra dag.. Har jobbat hela dagen och fått träffa den nya som ska ta över efter Jenny våran chef, de blir nog bra de här också ska vi se! shoppat en PIPPI tröja till samuel idag som han ska ha i höst tänkte jag jätte fin var de .. Och jag har kollat samuels kläder och han behöver ALLT nytt regnkläder kläder ja allt , han har vuxit ur allt vi äger .. men funderar o tänker ska man köpa fleece regnställ eller vanligt ??Vad ska ni köpa ??? :)

Ne nu har Gossen fått vara vaken för länge, så nu ska vi båda krypa ner i sängen ...
Ha en toppen helg !
Puss

Kommentarer
Postat av: Berth

Kul att den nya chefen verkar okey, kan gissa att det är en hon :)



Blir en soft myshelg här också, skall bli skönt, trist att helgerna tar slut så fort bara :(



Hoppas din helg blir kanon och att du får lite sol också :)

2010-08-20 @ 22:16:48
Postat av: emelie

Ska du köpa allt sprillans nytt?? Kolla in tradera och blocket..

jag har ett fleece fordat till thilde sen förra året som hon kan ha! Men måste ha ett nytt fleece set!

Och sen fyndade jag galoset till henn :)

2010-08-21 @ 09:08:47
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härligt med mysfredag!:-)

Snart får vi en kväll i veckan med varandra, o då ska vi unna oss god mat och massa tjål!!:D ag längtar!

Jag har ju köpt fleecefodrat, så slippr man köpa fleece till och ha under, ganska praktiskt, och bra till vintern när de är slask ute:)

Hoppas du får en fin da på jobbet gumman! Ses snart! Puss

2010-08-21 @ 11:18:42
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0