Onsdag!

Måste väl slänga in ett inlägg här.. Ja vi lever iaf  och mår jätte bra . Samuel tar allting mycket bättre än jag trodde. Första dagen han kommer till mig då är de trots på högnivå men de som känns bra för mig är att de är lika för johan första dagen då är de trots till 1000 där hemma också :) Men de tråkiga är att jag jobbar varannan lördag och de har väl infallit nu att de är den lördagen jag har samuel , men då lämnar jag bara han vid mamma innan jobbet och hämtar han vid 3 så de är ju inte hela dagen ,som i helgen då blev de hemma gjord pizza och massa massa godis och mys vid tvn,vilket jag gillar de är ju hur mysigt som helst ! Visst saknar man närhet och singel livet är ingenting för min del, men vad gör man?! Jag och Johan är verkligen bästa vänner och kommer så himla bra överens vilket är A och O för att de ska fungera ! Köpte en ny telefon i går en rosa LG med touch kommer aldrig vilja ha en med knappar igen :)  jag bara älskar den.. så ska se om de går att blogga i från den :)

Idag ska jag få träffa min prins fast de är min barnlediga vecka, för jag och samuel och Johan ska gå upp på stan och kika en liten sväng, sen går jag vidare till mamma för vi ska upp på rusta, köpa en mini plattång där, har provat den en gång på typ 3 slingor och nu fungerar den inte..
Hoppas ni får en toppen dag och njuter av solen nu när den väl är framme för de ska jag göra , har redan setat på balkongen och fått lite i mitt bleka ansikte !!


Och så får jag inte glömma och tacka för den snälla kommentaren jag fått , tack så mycket även om jag ej vet vem du är , men du kanske kan berätta ;P

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej!

Ville bara säga att jag har ju gått igenom samma sak som du, så har du några tankar och funderingar eller bara vill prata lite så finns jag två våningar under dig :)

Kram Fanny

2010-08-11 @ 11:47:32
Postat av: Fanny

Så lite så :) vet att man behöver prata av sig ibland :) Får barnen på fredag.. har dom fre-fre :)

kram

2010-08-11 @ 19:35:14
Postat av: Berth

Skönt att Samuel verkar ta det med ro så här långt, att du och Johan kommer överens är ju också väldigt positivt, verkar som om det kan funka för er men vara singel kan ju vara trist, även om det är typ allt jag känner till :)



Hemma gjord pizza låter väl super smarrigt, måste vara 15 år sen man gjorde det, blev väldans gott också :)



Hoppas du får en trevlig helg nu, vore trevligt med sol, har regnat en hel massa här i Stockholm senaste tiden :(

2010-08-13 @ 01:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0