Slut på denna vecka.

Söndag och denna vecka är redan slut. I morgon kommer min älskade gosse äntligen hem till mig som jag har längtat efter han fast man fick vara med han i halva dagen i går när vi var på kalas .. Men man blir så tom utan han,även om man behöver dom veckorna han är borta för att få energi till veckan man har han!
I morgon är de jobb för min del , vilket ska bli skönt för nu har man varit ledigt ett tag,blir väl sista veckan med chefen sen blir de en ny, och hur blir allt då?? vem blir de ? får man vara kvar? Ja de är en del som snurrar i huvudet!
Har haft en mysig vecka som jag har spenderat i smb hemma hos Malin ! Men i går så svek jag henne och bara tog de lugnt med en pizza hemma hos Emelie ! :)

Ne nu står mamma och trampar och vill åka ut en sväng , till dollar föreslog hon de är hennes andra hem hihi..


Kommentarer
Postat av: Berth

Hallå där Jonna



Låter som om du har något att se fram emot i morgon :)

jobba kanske inte är lika skoj men man måste ju hihi



Tittade lite på dina bilder på facebook, många fina och lyckliga bilder du har där :)



Ha en bra söndag nu och lycka till med nya chefen :)

2010-08-15 @ 17:15:09
Postat av: emelie

Haha jag hon är där var och varannan dag och kollar läget :)

2010-08-15 @ 20:04:50
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0