Bibblan..

Så himla tråkgit väder är de ute, fy fan säger jag om det !! Bara regn regn och åter regn...
Så i dag när vi vakna så mös vi med frukost i soffan och kollade på kalle anka sen hoppade vi på bussen upp till bibblan och lämnade böckerna som vi lånade förut och lånade 4 st nya böcker sen gick vi vidare till villgott för att leka av oss och äta lite lunch! :) och leka av sig kan jag säga att han gjorde för Liam x 2 var där och alexander så dom lekte star wars så de stog härliga till och svetten bara sprutade på dom :) Var på villgott en heldag i går också och då var Lilla Liam där och dom härjade lika då med så samuel slockna i går kväll vill jag lova och de hade Liam också gjort :) Samuel blir så glad när han hittar kompisar som vill leka sådana lekar...

I morgon ,fredag och lördag är de jobb som gäller och kalas på söndag , Alexander Samuels kusin fyller 5 år så ska dit och fira han, och de är så skönt att vi kan åka tillsammans jag och johan. Sen ville Linda att vi skulle vara barnvakt åt vilddjuren på lördag kväll , så i jobsbo ska jag spendera min helg de kommer bli underbart faktiskt!
Ne nu ska vi äta lite Turtles köttfärssås och spagetti ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0