vill ha värme

De var någon som sa att de skulle bli fint väder hela denna vecka , och jag undrar vart den solen tog vägen? för de enda jag ser är bara regn,jag vill ju ha värme .. Nyss ätit lite mat har vi gjort och nu ska vi gå hem till S pappa för han har ju somamrlov fortfarande så då ska han vara där medans jag jobbar och i morgon med . Sen nästa vecka så börjar han igen efter några veckors ledighet från dagis. Har egentligen inte så mycket att skriva ! Vi är ju ensamma denna vecka och även om vi gjort valen så är de jobbigt eftersom man levt med varanndra så himla länge! Men de går. En dag i taget får man ta och längtan efter närhet är stor!
Ne nu kallar jobbet ! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha... nån sa det till mig med!! :-O den personen ljög, big time! ;o)

2010-08-19 @ 14:00:15
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Sandra

Tack min fina vän för de fina orden!:) du är guld!



Precis, en dag i taget, och jag finns här, alltid! <3

Love you! Puss!

2010-08-19 @ 15:51:50
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Berth

Idag fredag kanske du får det, här i Stockholm är det en underbar och solig fredags morgon :) hoppas solen orkar sig bort till Ludvika också :)



Ha en härlig fredag.

2010-08-20 @ 06:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0