30/12-10

Fick höra idag att de var så tråkigt att jag inte skrev här nå mera .. Förlåt mig!
Men de har verkligen varit mycket runt omkring min den senaste tiden.. Men nu tänkte jag att jag skulle ta tag i skrivandet igen.
Julen har passerat oss och i morgon är de nyår, och för första gången på länge så har jag INGA som helst planer om hur jag ska fira in detta år! Och samuel har jag inte heller :((
Men de ordnar sig nog och något kul händer de väl alltid kan vi ju hoppas på ..

I går så hade jag en toppen kväll med Min bästa Emelie, de var de bästa på länge och så himla kul hade vi. Fler sådana tack !!
Idag så har jag spenderat dagen med Mimmi och Amanda uppe på stan med god mat och lite shopping.. Åkte även ut till skogen och hälsade på lite!!

Nu har jag Viktoria´s secret fashion show på 3an man blir ju inte små avundsjuk på deras kroppar ;)

Ett lite tråkigt inlägg men alltid något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0