16 Feb

Då har man gjort lite nytta här hemma , vilket känns bra ! Satt upp nya gardiner i köket men blev inte nöjd alls så ska gå ut på jotex och kolla om dom har några som intresserar mig :) Men dom som sitter uppe nu får sitta tills jag hittar andra ! Hade Röda innan o alla sa att jag hade jul gardiner men man kan ha röda fast de ej är jul :) Tog mig ett bad så här mitt på dagen och de var så J*vla skönt måste jag säga , fy typiskt(som samuel säger i stället för fan) vad jag älskar att vi har fått ett badkar. Samuel tog ett litet dopp efter mig medans jag satte på mig lite spackel. Så nu ska vi väl gå i väg och handla lite mjölk, för samuel hade nästan inge kvar !
Ikväll blir de hockey med Nofie, Erik ska spela så måste ju ner o heja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0