20100211

Fy bubblan säger jag bara ..
Varje gång jag har sovmorgon blir jag väckt kl 09.00 eller tidigare. Känner folk på sig att jag har sovmorgon och vill sova ut ? ? :) Grrr.. . Låg iaf och drog mig till 09.40 hoppa in i duschen och stod där en stund, precis när jag kliver ut så ringer de på dörren och hoppar högt . Jag och Johan tittar på varann och undrar vem kan de vara ? Jo vaktmästaren kommer hit med ett badkar =D vi blir överlyckliga och spec Samuel som älskar att bada..
Men lyckan vara i kanske 5 min, då kommer han o säger att de var för stort och inte passar =/ AAAAAH!! Hoppas han hittar ett mindre..

Idag ska jag jobba, och jag längtar verkligen för de var ett tag sedan nu!
Ne om man ska fixa sig innan VBÅ börjar .. .

Bjuder på denna bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0