Äntligen åkte han ur.

JAAAAAAAAA ! Rabih åkte ur let´s dance .! :) jag gillar inte den människan, har aldrig gjort tror jag inte vad jag minns iaf !
Idag är de Lördag ja lördagen den 6 feb, vart har början av detta år tagit vägen? Nästa lördag ja då fyller man 24 år tyckte nyss jag sa 21 och då var jag gravid i v24 tror jag ?!?! ja tiden susar verkligen i väg !

Ska väl börja med lite lunch här om ett tag , sen ska vi göra oss klara för vi sitter i morgonrock och myser hela famijen.. Så ska vi bege oss till Emelie och ha Seb och Melina så Mamman i huset får gå på Avatar med S för dom visar den för sista gången idag .. Sen i kväll är de ju melodofestivalen,så då lär man ju äta nå gott och titta på de för de är ju tradition.



Kramar!

Kommentarer
Postat av: emelie

Ha en trevlig lördag =)

2010-02-06 @ 12:08:07
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: emelie

ja de ska bli lite mysigt, var ett tag sen nu.. =)

Ja de var länge sen vi var ut o åkte pulka..



Gick kde bra med melina och sebastian idag??

kram

2010-02-06 @ 21:13:40
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: emelie

Ja brr de är lite kallt, så vi avstår pulkadagen idag =(

Ska på kalas vid 3 tiden så hon kommer ändå få leka o stå i =)



Va bra att allt gick bra, fick ni prova på att vara 3 barns föräldrar :) thihi



Kram

2010-02-07 @ 10:06:08
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0