En vit söndag ..

Ja då var denna söndag snart över ! vi började söndagen med frukost i soffan och bara mös. Klädde på oss kläder och gick ut i solen och åkte pulka vilket var helt underbart. Tvättat en massa har jag också hunnit med men nu när jag hämta upp den var inget tort :( skiiiit...

I sommras fick jag eller samuel en växasäng av mitt hjärtegull Sandra eller kanske var Luke som gav bort den ;) Och den har jag hållt på med hela dagen i dag så nu är den vit och jag är mer än nöjd med den!Så FIN :) jag fick en pall när jag var liten som samuel nu har fått tagit över som han har med sig överallt i hemmet när han ska göra något, den blev också vit, även vårat köksbord fick ett lager !! Ne lär väl ta tag i tvätten och hänga upp den så den torkar !
Sen Kommer Emelie och Seb hit och leker medans karlarna är över hos Famlan och Kollar på fotboll!
Hoppas eran söndag har varit lika bra som vår ..

Samuel gör en läskig min ...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va roligt att du fått sängen så fin och att du är nöjd, måste komma o kolla på den snart!:)

Jag ringer snart gullet!;) Puss <3

2010-02-09 @ 08:34:19
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0