GALEN PÅ DETTA!!!!

Då satt man här snön vräker ner, hur mkt snö ska vi få och hur mkt finns de ??

Idag är jag på så dåligt humör , ni kanske tycker de är väl inget att vara irriterad över de är så de fungerar . Men idag upptäckte jag vad en dagisplats just nu skulle behövas .. Ska jobba idag börjar kl 14.00 och johan är o jobbar och slutar 16.00 och mamma slutar 14.00. Så Emelie erbjöds att ta samuel om vi gick till villgott o lekte en stund så kunde jag gå till jobbet 13.40 och mamma kunde komma dit o hämta han 14.10 så då hade de handlat om 30 min passning. Men neej då är Villgott stängt just idag !! GAAH!! Så nu ska man klä sig, gå i detta väder de är väl inte ens plogat lämna samuel vid E och sen gå in till jobbet , kommer ju fan vara skit svettig!! :(
Ringde barnomsorgen, men hon är sjuk förra veckan var hon ledig . förra veckan fick jag prata med nån wallman men hon kunde inte hjälpa mig för de var lena som hade hand om de fast dom är 2 st som jobbar med de.? hallåå? Idag fick jag prata med hon igen men hon visste inget tog mina uppgifter o skulle be lena ringa mig när hon kom tillbaka men när visste hon inte heller .. 3e gången jag lämnar ett meddelande med mina uppgifter på o aldrig nån som har ringt upp mig, har gått 5 mån nu och inte hört ett ljud om plats ... jag behöver en NUUUUU! Och samuel behöver också det !! börjar märkas.Eller man kanske måste fixa 2 barnvakter på en o samma sag för att kunna jobba?. Ne ska göra mig klar o packa väskan åt sam o bege mig ut i detta väder. Ha en bra onsdag alla!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!! Men fy vilken dålig stil av barnomsorgen, du vet att deras skydighet är att ge dig en plats efter 4 mån. Men som vanligt måste man ju stri om allt. Hoppas det löser sig snart. Inte kul o flänga runt i detta väder. Kram

2010-02-17 @ 12:05:57
URL: http://therese83.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

om du nu hade haft ett körkort så hade allt varit mycket enklare.. att du vågar sitta och klaga på att barnomsorgen inte bryr sig. du har/hade ju en plats i håksberg?! skaffa körkort för fan! samhället kan inte anpassa sig efter dig och dina behov, DU måste anpassa dig precis som alla andra!

2010-02-19 @ 22:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0