lördag..

Igår var de P-möte och ni kan aldrig gissa vilken fin butik vi kommer att få här i ludvika ! Den första butiken i sverige som kommer att ha den inredningen som vi kommer att ha ! åhh längtar till den 25e mars nu !! :)
Efter mötet gick vi o bada med emelie o melina gud så skönt de var så avslappnande de var och behövligt! vi tog en lunch på stan efter på china men tyckte inte nå de var vört pengarna så tur de var trevligt sällskap. Åkte med mor , bror och hans tjej till blg och var inte hemma fören 19.30 på kvällen så 21.30 då sov jag och vakna 08.30 idag gissa om jag sovit gott och är utvilad idag ...

När jag kom in idag så såg jag att jag har fått en anonym kommentar en "elak" sådan vilket jag blir irriterad över. Våga stå för de DU skriver om du ska skriva något !! Så du kan ju stiga fram och säga vem du är... så omoget! Och ett svar till dig.. betala mitt körkort så tar jag de gärna nu och inte väntar tills jag fått ett fast jobb!!

så här skrev den personen som inte vågar stå upp för sig själv..

om du nu hade haft ett körkort så hade allt varit mycket enklare.. att du vågar sitta och klaga på att barnomsorgen inte bryr sig. du har/hade ju en plats i håksberg?! skaffa körkort för fan! samhället kan inte anpassa sig efter dig och dina behov, DU måste anpassa dig precis som alla andra!

Nu ska de göras lite saker här i hemmet och laga lite lunch.. Skulle ha fikat med sofie , men så blev de nog inte såg ut som hon hade fullt med fikat på annat håll :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja hoppas du skrattade gott åt den "elaka" kommentaren. Jobbigt för personen som sitter å är bitter. Du har rätt till en ny dagisplats. Jag har heller inget körkort, av den enkla anledingen att jag är en fara för medtrafikanter.

2010-02-20 @ 11:19:13
URL: http://dixiedynamite.blogg.se/
Postat av: Sofie

Klart jag inte hade fika på annat håll ;) Vi ses kl 15.00

2010-02-20 @ 11:29:18
URL: http://sofieholmlund.blogg.se/
Postat av: hanna

vilken jäkla onödig kommentar, någon som verkligen inte har bättre för sig. Kan hända att jag kommenterar anonymt ibland (för att l-a med omnejd är alldeles för litet och det finns alldeles för mycket folk som tycker en massa utan fakta) men jag skulle aldrig skriva något elakt iaf. Öppnar hela nya gallerian den 25/3?

2010-02-20 @ 13:11:24
URL: http://halvdement.blogg.se/
Postat av: emelie

vilken jävla idiot!!

Bry dig inte, nån som är avundsjuk på att du försöker få lite hjälp!!

2010-02-20 @ 15:19:38
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0