Soligt väder idag.

Idag har de ju varit helt underbart väder . var ute och gick på fm super skönt i solen men kyligt i skuggan. Gick förbi villgott och mötte emelie hon var där med Sebb , mattias kom med Melina så samuel och hon fick leka och jag snosa bebis ;)
Det står på aftonbladet att plusgrader är på ingång och att nästa vecka ska vi få fint , wiihoo säger jag om det!! Även om snön har sin charm men nu är jag less på den..
I morrn ska jag iväg och handla massa för här ska de bakas när S har åkt till mamma , han ska sova där eftersom vi åker 06.30 till sthlm på begravning på fre och på lördag blir de kalas här. vi ska fira Mig som fyllt år och Johan och sen elsa som fyllde1 år igår. Bättre att slå ihop allt eftersom vi blir borta hela fredagen så skulle vi ha åkt o fira Elsa på lör så skulle alla ha kommit hit på sön när J fyller så 2 flugor i 1 smäll kör vi på.!

Ne om man kanske ska ta sig ett bad , älskar vårat badkar vi fått! Ska ju iväg och äta med alla brudar från Lindex i kväll och så ska vi bowla . Alla kommer att få sig ett gott skratt kan jag redan lova er ! Jag har inte Bowlat sen oj ja du jag vet inte när , tror de var när jag gick på BF i ettan eller tvåan.! Har ju bowlat på WII men de är ju inte samma sak precis.
Tjolahopp.

Ett loka tips lär jag ju ge er ;)
Den nya lokan krusbär/päron iskall ska den vara .. SUPER GOD min nya favvo..
(lånad google)

Kommentarer
Postat av: Therese

Självklart får du lägga till mig oxå =) Ha det så bra. Kram

2010-02-24 @ 20:57:07
URL: http://therese83.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0