20100608

Tisdagen börjar gå mot sitt slut och gossen ligger i sängen och sover och jag ska väl kolla på lite tv..
Idag var de jobb , och J fick börja 30 min senare för samuel hade feber när han lade sig men vakna feberfri så vet inte nå vad de var som spöka i hans kropp, men ville inte att han skulle till dagis då så då byttes vi av i dörren..
Hjälpt Emelie och burit lite möbler idag, de kommer blir jätte fint där bara dom blir klara , de börjar likna ett hem nu!

alla pratar och skriver om sina skattepengar men här får man inget, men de är som de är gör inte så mkt men man hade väl hellre fått en slant..
Idag för 3 årsedan så åkte vi in med värkar men blev hem skickade för jag var bara öppen 2cm och inte 3cm och fick åka tillbaka på kvällen sen var han född :) Så jag lär väl baka något till helgen, jag är inte någon bullmamma jag önska jag var de men så är inte fallet men börjar jag baka så tycker jag de är skit kul och de blir gott :D haha ..
Samuels faster hon är en äkta bullmamma bakar all matbröd själv och gör egen sylt och grejer :)

Ne nu ska jag se på 2½ män och njuta av tystnaden.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är inte heller nån bullmamma, fast jag önska!

fast ska börja baka eget bröd faktiskt. :) hih



HA en bra dag imon.

kram

2010-06-08 @ 21:02:32
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha :) Samma här har massa recept på bröd men ej bakat än!! Man kanske ska börja ta tag i de :) hihi



Hoppas de du ska baka idag blir bra ialla fall :)

2010-06-09 @ 17:13:09
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0