9 Juni.

Samuel ligger i sängen och jag har hoppat i mjukis shorts och brottar linne och de är helt underbart skönt.! Ska sätta mig och slå in samuels presenter som han ska få i morgon! Men vi firar han med tårta på lördag eftersom både jag och johan jobbar i morrn och på fre ! men sjunga ska vi iaf göra och fika innan dagis och jobb!
Det gick rätt bra att baka idag,men kom på att jag gör sockerkakan och muffinsen på lördag innan mor och dom kommer så de är färskt och gott! och tårtan gör jag på frekväll efter jobbet!

Annars har dagen på jobbet varit som vanligt och man blir så glad när de kommer in glada kunder som är skämtsamma, hade en äldre dam idag som kanske var 70-75 och hon skulle färga håret och hon skämta som tusan och sa att hon inte gillade griniga tanter och varför måste man bli gaggig bara för att man blir äldre och en massa saker sånt gör en på bra humör. i bland kommer de ju in folk som inte ens vet var le är för något och typ letar efter något att klaga på, som musiken vi spelar(som vi ej väljer) att de hänger kläder i provrummen och vi springer ju och plockar och de är ju faktiskt kunden som ska hämga ut de dom provat ,att de ej finns deras strl kvar, ja de finns då folk till allt verkligen..

Ne nu har jag ej tid att sitta här nå mera har ju paket som ska slås in. Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0