Fotbolls VM!

God kväll gott folk ! Sitter här i min ensamhet och har fotbolls vm i gång på tv´n och lite lösgodis på bordet, har de hur mysigt som helst.. S ligger inne i sängen och sover så sött! Tänk att de kommer vara så här?! har inte riktigt fattat de än men kommer väl göra de också sen!
Imorrn blir de jobba på kupolen, och jag längtar verkligen var så himla längesen jag var där och jobbade så ska kika runt så jag kan ge bästa hjälpen till kunderna när dom kommer så man inte står där som ett fån :)
Ramlade ju igår på PLANMARK fattar fortfarande inte hur men gjorde de iaf , så jag skrapa upp handen rejält och idag på jobbet var jag fan handikappad kändes de som, den måste ha fått en riktig smäll för de gjorde ont och gör ont i vissa rörelser.! men de läker väl de också som allt annat..

Ne om man ska krypa ner i sängen så man orkar gå i väg till bussen 8.45 i morgon bitti..

Kram på er och god natt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0