ledig idag .

Tisdag och solen skiner än så länge! Idag hoppas jag på sol och inga moln på himlen för jag är ledig! En tant sa i går att de i morgon onsdag ska de bli fint väder men då jobbar jag stängning så de skulle vara så typiskt.
Min hjärna har inte riktigt hängt med på den senaste tiden så jag kom till jobbet utan matlåda och allt och trodde jag skulle sluta kl 14.00 men de skulle jag visst inte utan 18.10 så de fick bli en macka på subway :) och den satt inte så dumt ! Och godis på kvällen fy fan för mig.. Jag som varit så duktig och är inne på min tredje utan godis och fika bara lite på helgerna men i går så synda jag pga en del saker som skedde , jag vet de är ingen ursäkt men! :)

Ne om man ska peta i sig lite frukost , plocka i hop lite tvätt och disk sen hoppa in i duschen..
Ha en kanon bra dag och om solen visar sig framme njut , för man vet aldrig hur en svensk sommar blir!

Förresten.. Någon som har ett köksbord helst med stolar till, som ni ska sälja ? =)

Samuel öppnar paket på sängen, och de var en turtles.. någon som blev LYCKLIG!

Kommentarer
Postat av: Therese

Nemen vad lägligt =) Jag har ett köksbord med 6 stolar till, man kan även göra det till bord med 4 stolar till salu =) Vet inte om det är vad du söker men du kan ju höra av dig =) Kram

2010-06-15 @ 18:28:23
URL: http://therese83.bloggplatsen.se
Postat av: Therese

140*90 cm om du har 4 stolar o utan iläggsskiva.

180*90 cm om du väljer att ha 6 stolar o iläggsskiva. Har sagt 2000 kr för en stol är lite dålig, men det är nog bara att limma. Låter det ok? Kram

2010-06-16 @ 13:49:55
URL: http://therese83.bloggplatsen.se
Postat av: Therese

God morgon! Har du funderat något över bordet? =) Kram

2010-06-17 @ 08:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0