long time.

Ursäkta mig för den dåliga uppdateringen här på bloggen..
men jag har varit i valet och kvalet om jag ska ha den kvar därför inget skrivet ...
men vi mår bra här hemma iaf och idag är de den 3 juni och de har varit fint väder hela veckan tänk om det kunde vara så här hela sommaren, de hade ju varit toppen även om man ska jobba nästan hela..
Måste tacka Emelie Stefan och Melina och min familj för en toppen dag i eskilstuna..

men snart så ska jag börja blogga igen..
Ha en toppen dag i dag för de ska vi ha efter en storstädning nu på morgoen innan de hunnit blivit allt för varmt..
Kramar


Kommentarer
Postat av: Berth

Kul med en uppdatering :)



Är själv på 5 veckors semester nu, skönt värre, tycker det är rätt okey att jobba under industri semestern eftersom det är lugnt på jobbet och det är ingen trafik på vägarna, en tid när man hinner ta igen saker som inte blivit gjorda pga tidsbrist.



Ha en skön helg nu :)



/Mvh Berth

2010-06-04 @ 01:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0