midsommar!

Helg! Äntligen om man får säga så. Ska ju ej klaga att man har ett jobb men kände i går att jag var trött och grinig mot alla tror jag men jag har jobbat utan en ledig dag sen i tors förra veckan men idag är jag LEDIG!! :)) Så jag var helt slut ,men nu känner jag mig lite utvilad gick och la mig efter en film i går och samuel vakna 09.10 så de var skönt ..
Igår som sagt jobbade jag till 13.15 då for jag hem till Emelie och mötte upp min familj och hennes ,sen vidare till gammelgården för lite mys .Sen hem och packa ordning för en ute mys grill kväll med de underbara gänget.. Men jag kom dit lite senare och de behövde jag! Satt mig i soffan kollade på lite tv och bara var i 20 min så var jag en nyare och gladare människa ! Det var verkligen en jätte mysig midsommarafton vi hade . Tack alla som var med och gjorde den till den bästa !

Ha en fortsatt trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0