snart..

Redan torsdag , jag tycker att dagara bara rusar i väg! Jobbar fre lör och söndag så hela min helg består av jobb..
Om 3 veckor smäller de, men de kommer nog gå bra .. De får lov att gå bra helt enkelt men klarar alla andra mammor av de så gör jag också de .. Klart de kommer vara jobbigt i början men man kommer nog snabbt in i de! börjar med en fri vecka och de är jätte bra för då kan man göra allt som behövs ... Ne nu ska jag ut och träffa frida innan hon åker hem till norge igen.. sen blir de grillat !! :) Ha en fortsatt bra dag alla ..

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!! Kollade upp när vårat nya bord skulle komma o det kommer inte förens v.31,32 =( Snacka om förseningar. Så om du vill ha det så kan du ju köpa det då, vi behöver ju iaf ett bord tills vårat kommer. Hinner vi få en till lön =) Kram

2010-06-17 @ 20:42:03
URL: http://therese83.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0