inge internet än.

Sitter hemma hos mor . Hade en tekniker från Telia hemma hos oss igår och de var fel på våran gateway eller vad dom heter. Så johan ringde support(fick stå i kö i evighet) för de skulle vi tydligen göra men dom kunde inte hjälpa oss dom sa att vi skulle gå upp till närmsta butik och de gjorde vi och där fick vi inte heller hjälp för de skulle dom fixa om man ringer till 90200 (support). så ringde dit än en gång och fick stå i kö i 45 min och blev vidare kopplad till en annan handläggare för den första kunde inte hjälpa oss.. GAAHH dom vet ju ingenting på FELIA!! så vi har en bild som hackar sig fram nu, så de blir fortfarande att titta på 1,2 och 4a ..

Inskolningen går kanon bra och samuel anpassar sig så bra . idag var jag bara med dom första 20 min sen lekte dom själv och klädde på en liten tjej ytterkläderna som skulle ut och leka  :) På mån går både jag och J dit sen resten av veckan ska jag jobba så då sköter J inskolningen. vi tycker båda att de är viktigt att hjälpas åt och dela på de!

Jobbade igår i röran men nu börjar de bli ordning och fint nu ,på tis kommer hela vårat team som ska hjälpa med de sista , nu är premiären nära .. Ska jobba mkt nu vilket kommer bli kul!
Ne nu ska vi ut i solen en sväng innan lunchen.. Och i kväll är de sista matchen i ishallen så ska ner och titta på den och så jobb i morrn och efter jobbet beger jag mig till Jobsbo där vi ska sova och leka !!
Ha en underbar helg och njut av solen!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh fler som har tur med Telia ser jag. "sveriges nöjdaste kunder" visst tror jag vad jag vill på. Fick nog av de när de inte klarade av att fixa mitt mobila internet som jämt gick sönder. De visste inte ens vad det var för fel och felanmälan klarade de aldrig av att göra. Miffon!

2010-03-16 @ 09:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0