begravning,jobb och kalas.

God morgon 1 mars :) Ja kan man tänka sig idag de måndagen den 1 mars.. De betyder att våren närmar sig,även om de inte känns så. Helgen har varit jätte bra trots begraving. Vi åkte till sthlm 06.30 eller ja rättare sagt 06.45 för som vanligt så fattar inte karl i huset så mkt så hans mamma fick upp han genom att ringa på hans mob när dom var utanför. jag hade försökt sen 05.40 utan resultat . men vi kom i väg iaf och kom i tid , var framme 09.15! Var självklart jobbigt i kyrkan men de kanske låter fel för de kom ledsna tårar samtidigt som glada tårar. Hela kyrkan var fullsatt och SÅÅÅ mycket blommor han var verkligen en OMTYCKT man Johans farfar. När de var fika så kändes de skönt, som en sten hade lättat ! Och J´s farmor såg mkt piggare ut. Vi åkte hem till deras lgh i solna för J´s faster ville bjuda på mat till oss närmsta i släkten. Och de är jag glad över att vi gjorde för Titti´s skull(farmor) hon var så glad att vi följde med dit och så fick man ju umgås med J´s kusiner så nu har vi besämt att jag/vi ska komma ner och bo i solna/täby för jag och sofia ska ut på en shoppingtur i den stora staden .. Vet ej va klockan var när vi begav oss hem men mkt trafik var de alla galna stockholmare som har fått lov och ska upp till sälen och tjejvasan,så de var lite köer. men hem kom vi ! Var hemma 20.45 och de var så skönt att träffa lill gossen fast man inte varit borta länge :) vi alla 3 somnade jätte skönt och tidigt den kvällen vilket var bra för jag skulle ju upp o jobba dagen efter så man var utvilad .
lördagen bestod av jobb o kalas , Svägerskan och daniel åkte hem vid 19.00 på kvällen för då började alla barnen att bli trötta efter härj i flera timmar : ) Jag o Johan fick jätte fina presenter som nu sitter uppe , ska låna J´s mobil och ta kort hade jag tänkt ..
Söndagen bestod också av fika från min sida så denna helg har då rakt inte varit den nyttigaste . haha men vad gör de man lever bara en gång .
Idag är de måndag som sagt och tror jag ska försöka få tag på en barndomsvän som är i ludvika och hälsar på :)


En bild på gossen i höstas innan snön kom och tog över !

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha lillkotten, åååh vad härligt de ser ut när han inte har massa tjocka kläder på sig =)

2010-03-01 @ 10:13:09
URL: http://sofieholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0