25 okt..

Oj förlåt mig alla som brukar vara inne här och läsa för min dåliga uppdatering.
vad har hänt dom senaste dagarna i våra liv då ?jag har gått från mitt röda hår till brunett och jag trivs mycket mycket bättre i den hårfärgen sen har Jag har skrivit in mig på må bättre , ett steg i rätt rikning. Så dom veckorna jag har samuel blir de ju kanske inte lika mkt som jag vill , men dom har ju barnpassning vilket är bra , men dom veckorna jag är ledig så ska jag försöka gå på dom flesta passen som jag är intresserade av ..

I helgen var jag i väg och köpte ett par gortex skor till gossen så nu är han helt klar inför vintern, har ej köpt termobyxor men de är ju inte så viktigt när han har overall ! Åker ju till v-ås på söndag på en shopping tur :)
Jobbar hela veckan och på tors jobbar jag till 19.00 för gallerian är öppet till kl 20.00 med lite modevisning och annat!
Nej nu ska vi klä oss här hemma och åka och storhandla och laga lite kvällsmat !
Köpte förresten en jacka i dag , har ju beställt en jacka från ellos men den kommer ju inte fören den 10 dec! sen är de ju typ en täck jacka så de fick bli den här idag , den var ju så billig 399 kr ..


Kommentarer
Postat av: emelie

Fin jacka =) tänkte inte på att du färgat håret, men de såg ju bra ut så därflr kanske man inte tänkte på de =)

2010-10-25 @ 19:29:54
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0