kanelballens dag ;)

Härliga måndag ! Gud så som denna morgon var kan inte alla bara så.. Hade ställt klockan på 06.20 låg kvar en stund och drog mig och samlade kraft att gå upp och väcka lillkillen, men 06.30 så hör jag någon komma smygandes. Och han var på tipp topp humör . Vi gjorde ording oss och gick till dagis så vi var där till 07.30 inge skrik eller stret så de var helt underbart skönt. När vi gick ut på väg till dagis så kände jag ett lyckorus i hela mig var verkligen jätte glad :) Mer sådana mornar tack !!

Är på jobbet har varit här sedan kl 08.00, har en liten lunch nu och precis ätit upp min goda matlåda som samuel inte tyckte var så god igår bara om jag mata han, barn vilka idéer dom kan få för sig .. I dag är de Kanelbullens dag eller ja som då min "chef" sa jaha kanel ballens dag :D och gissa om vi skratta för de bara fög ur henne på vårat morgon möte :) Så ät många kanelbullar idag för de ska nog jag göra och dricka lite mjölk..
Ne nu ska man återgå till att tömma lite hästar och kolla om de hänger nå kläder i proven..
Ha en bra dag alla och ät bullar :)


Kommentarer
Postat av: Berth

Mmmm kanelbullar och mjölk, hur gott som helst, man kan ju äta tills man spricker, gärna värmda bullar :)



Kul att du fick en sån där härlig morgon med flyt och glad son, nånting säger mig att det inte alltid flyter lika bra :)



Ha en bra dag.

2010-10-04 @ 14:08:53
Postat av: Britta Bloggar

VIlken härlig morgon!

2010-10-04 @ 21:54:15
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Sandra

Mums med kanelballe! ;-)

Härligt och att du känner dig glad och lycklig gumman, då är jag också det! Pusspuss

2010-10-06 @ 21:10:49
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0