lunch..

Då har man lite rast här på jobbet , så har nyss fått i mig lite mat :) det är full rulle där ute i butiken kan jag säga men de är skönt för då går dagen fort och man får komma hem till sitt älskade hjärta .. Tråkigt att man jobbar sent hela veckan när man har gossen men börjar ju inte fören 11-12 så man får ju mysa på morgonen ! I morgon har vi kvälls öppet till kl 20.00 och då får man 20% på allt man köper mellan 18-20 plus ett till jätte bra erbjudande ;)
Ikväll får man besök av Frida som är hemma en sväng från norge , de ska bli mycket trevligt kände nu när hon var in på jobbet att vi hade mkt att prata om ! Ne nu kallar butiken på mig ...


Till dig som jag ej vet vem du är , så visst skulle de var trevligt med en promenad , men lite läskigt att ej veta vem du är och vem jag ska gå med ?? =) Facebook ?? eller vill du förbli hemlig??

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Berth

Skulle bli knäpp numera att börja jobba så sent, är ju van nu att vara på jobbet mellan 05-06 cirka, skönt att komma hem i vettig tid på eftermiddagen tycker jag :)

2010-11-01 @ 13:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0