Stege på väggen ..

God morgon regniga måndag ! Har spenederat min helg med mina nära och kära! Så denna helg har jag nog gått upp några kg men de ska jag försöka gå bort i veckan om orken finns :) Fredagen spenderade vi hemma hos Fatima och Milo med massa tacos mys och idol, Emelie kikade förbi en sväng också och mös med oss.. Lördagen så jobbade jag och Samuel var hemma hos mamma och åt lördagsgodis och god mat som jag också fick när jag slutat ! sen bar de av hem och vi bara mös i soffan och lekte lite med silverboolt och vad nu alla gubbar heter. När samuel somnade så fick de bli pretty woman för min del den är ju bara så bra så de gör inget att man sett den förr med massa mörkchoklad med mint i ;) Vi vaknade kvart över 9 på söndagen fick en chock att klockan var så mycket men skönt var de .. Vi åt frukost sen begav vi oss ut för de var ju helt underbart väder ute! Så gick till "guds" lekpark som samuel jämt vill leka i !

Idag då? Då blir jag Jonna och gör vad man vill och känner för inga tider att passa på jo jobbtider men kan vara vaken och sova hur länge jag vill, gå mitt i natten och komma hem på fre om de är så :P Men ska ja samuel en stund på FM så han slipper dagis och får leka med Albin,Elvira,Melina och Sebb på villgott i stället han går så mkt på dagis ändå när J har han! Ne nu är de dax att sätta på ett ansikte och bege oss ut ! :)

Föresten, har en stege på väggen hemma ovanför soffan och fick mammas mina och min storebrors skor av henne som hon hittat på ,så har hängt 2 par i stegen och mina står i fönstret :) så här blev de ...



kramar.

Kommentarer
Postat av: Heidelberger

Det vart ju fint! behöver du en promenad-polare så är jag intresserad :)maila eller nått om du vill ut o gå nångång :) [email protected]

2010-10-23 @ 20:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0