lunch..

Gör ett litet inlägg så här på lunchen,blev spagetti och köttfärs sås i min matlåda idag .. Jag måste ha världens bästa jobb och dom bästa arbets kamraterna :)
I morse så tror jag vi alla skratta så de kom tåtar när P kom infarandes på jobbet och berättade om sin morgon. Marianne nu på lunchen säger en klockren kommentar om att de är inne med att gå på date , herrehud säger jag bara vilket skönt gäng de är jag jobbar med ..
Idag är de en lång dag på jobbet 9-18.10 så mamma hämtar gossen på dagis så han slipper gå så länge.. Då blir de ev en promenad sen mysa ner sig i soffan till idol och invänta ett gott sällskap ;) hihi..
Ne om man ska ta och gå ut i butiken och fylla på lite stickat och sen kika om man ska handla något kul, eller om man ska vänta för på fre så släpper vi ju höstens Pink Collection vilket kommer bli mycket spännande!Rosa banden ser ju lite annorlunda ut i år ..
Ne nu ska man återgå till arbete .. Ha en toppen dag alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0