Rött hår ..

Ska man knåpa i hop ett inlägg här kanske .. Jag tycker att de är så tråkigt att skriva vet inte varför ? Kanske för att man inte känner sig hel. ska försöka hitta glöden !

I veckan så titta jag mig själv i spegeln och såg bara ett blekt ansikte utan färg och ett vitt och tråkgit hår..
Tänkte ne nu vill jag göra nå höst snyggt med mitt hår men vad? tänkte inte så mycket mer på de utan hämtade sebb på dagis åt emelie och mötte henne på villgott och då säger emelie Jonna jag vill bli brunett nu när de är höst då har vi tänkt på samma sak under dagen att vi var vita och tråkiga .. Så vi tog en tjejkväll med idol hemma hos sofie. Emelie blev brunett sofie blev ljusare och jag rödhårig :) Men saknar redan mitt blonda hur ska jag kunna få tillbaka de igen ??? Även om alla säger att jag är finare i mörkt så saknar jag de redan.. haha hur man är man är aldrig nöjd!

Ne nu ska jag kika runt på nätet lite , är så sugen på att shoppa något varmt och stickat .. Älskar hösten med alla mysiga kläder och vantar och mössor fina sjalar och alla ljus man kan tända på kvällen. Me like!


Denna mysiga har jag köpt till min höst garderob..

Kommentarer
Postat av: Berth

Måste vara en kvinnlig åkomma det där med att aldrig vara nöjd :)



Ni har ju fått in en hel del stickat nu på Lindex så du lär nog hitta en del, stickade tröjan på bilden är ju snygg, en bra början :))

2010-09-27 @ 00:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0