Söndag

Härliga söndag, tror de är första gången jag gillar söndagar! Men de var nog bara för att vi hade mkt planerat idag.. Till lunch så tog vi med oss sparkcykeln ut och tog oss en promenad hem till mor på lite stek potatis och sås , skulle hjälpa henne att dra slingor i håret! Fick ju en bakform som ser ut som ett hjärta när jag fyllde år så tog med mig de till mor och slängde ihop en sockerkaka! God blev den :)

När Mamma hade fått sin färg i håret så tog vi oss en promenad till erik och sofies lekpark och mötte upp dom och emelie och barnen! De var rikigt skönt måste jag säga och gott med fika ;) barnen lekte jätte bra dom hade nog saknat varann nu när dom inte sets på en hel vecka skruttisarna! Erik barnens lekfarbror han hade nog också roligt han var högt och lågt ett tag !

Nu sitter gossen i badet sen blir de kvällis och läggdax och jag ska smita över till Emelie på lite tjejmys. Sofie skulle också komma! Grabbarna ska väl säkert spela så dom är väl överlyckliga att de är tjejfritt haha så dom får spela i lugn och ro..



Om man tittar noga så ser man erik, men de ser ut som han står på något men han är i luften och har
precis hoppat från nätet som är där.

Samuel på sin sparkcykel!

Nu ska jag gå in till gossen i badet o tvätta av han!
Hoppas ni också haft en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0