20110224

Ja 29 grader visade term i morse och jag trodde inte mina ögon så jag tittade säkert 3 ggr till och gnuggade mig i ögonen.. FY FAN VAD KALLT! hur kan de vara möjligt.. Är nog som många andra väldigt less på denna vinter , de känns som att den aldrig tar slut :( Jag vill ha vår nu, köpa ny kepa till gossen och en tunn mössa och vårskor ja jag vill vår shoppa helt enkelt och sätta på mig min skinnjacka och få massa sol i ansiktet.. Om man ska se något positivt med denna kyla så är det väl att man får mkt gjort hemma.. Har dammsugit torkat golven skakat och vädrat mattorna så plockade jag ur skafferi och slängde en hel del saker och torkade ur de bytte duschdraperi spritade toan/det går ju så mkt magsjuka nu) och plockade ordning i badrummet.. Så efter vi varit hos mamma så var de helt underbart att komma hem till ett rent och fint hem! :))

Var på Zumban i går och våran ledare var sjuk så maria från smb var där, och jag tyckte att hon var super bra och att passaet var roligt .. i morgon blir de cirkelstyrka och samuel ska få följa med och vara på barnpassningen sen går vi till villgott och leker så duschar jag på må bättre..

Nu ska de mysas sen blir de sängen för mini man och jag bara ligga på soffan och njuta av tystnaden och invänta BB..


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Hej o va kul att du hittade till mig :)



Jack är född 2010 - 01 - 27

Link är född 2011 - 01 - 18



Går ni i syskontankar eller? :)

2011-02-24 @ 18:37:15
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Tessa

Nope, 105:- för en månad, 155 (tror ja) för 2 mån.. Så de va inte farligt alls!!!

Då tycker ja du ska köpa, dom ska ju va extra bra om man har problem me soleksem, att man bränner sig eller att man bara blir röd...

2011-02-24 @ 19:34:33
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0