Bara massa mat..

Fick sovmorgon i går och de var verkligen skönt .. Tog en promenad till affären medans tvätten låg i maskinen för att handla lite mat , var bara jag som ville ja hem lagad mat killarna ville ha sibylla men de fick dom ej.. Så de blev kyckling ,så vid matbordet så säger J att åhh fan vad glad jag är att vi inte åt Sib.. Klart de kan vara gott med Sibylla i bland men jag var verkligen inte sugen på de , och vi åt ju pizza i fre så nå måtta får de vara tycker jag .. 
I lör när Linda o alla barnen var här och lekte och hade lördagsmys så lagade vi tacos, men vi gjorde gratäng av något slag och de var verkligen HUR GOTT dom helst, så nästa gång de ska bli tacos här i huset så ska jag göra de, får se om man lyckas för de är ju alltid godare när någon annan gör.. Kände att de blev bara att handla om mat i detta inlägg så ska gå och steka lite zucchini och göra en gratäng med köttfärs för nu blev jag hungrig och de är ju middags dax ..

Söndagens mat (kycklingen)


Lördagens tacogratäng som serverades med chips och sallad..


Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Minna

är du tesammans med exet ditt igen? lycka till isåfall! :) kram och vad maten såg god ut!

2011-02-21 @ 19:49:11
Postat av: Sandra

Mysigt ni haft, mat är GOTT!!! :-)

Hoppas zucchinigratängen smaka bra, ska göra den imorgon tror jag :-) puss och kärlek!

2011-02-21 @ 21:37:25
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: jajaa

kan du inte lägga ut receptet på tacogratängen..såg smarrig ut=)

2011-02-22 @ 14:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0