BB..

Är de någon mer än jag som Kolla på Big Brother ??? Och vad tycker ni i så fall ??

jag och J är helt fast i de :)) Tittar varje dag men i fre missa vi de men då tittade vi på de i lör i stället.. Det finns ju en hel del stjärnskott där inne måste jag ju säga.. Jag tyckte de var bra att han Rickard lämnade huset frivilligt.. Sen tänker jag på killarna där inne som har myst lite med hon vanessa hur dom kommer reagera när dom får veta att hon är född som kille.. Mamman får gärna åka hem så jag hoppas hon blir nom i veckan..

Nog om BB . Nu tjatar min son öronen av mig att han ska lyssna på sean banan och äta mat så lär väl kanske ta tag i allt i hemmet och oss själva :))



Världens bästa pappa fyller år idag!! Grattis till dig.. Vi älskar dig <3




Kommentarer
Postat av: Susanna

Jo jag vet att bilar kostar, men vi måste juh ha en för det!

Jag skulle väl aldrig köpa en bil om jag inte hade råd?

Vi vet precis vad bilen kostar i månaden och det är mycket billigare än vad vi har betalt förut när vi hade två. Plus att eftersom vi har sålt skeppmorahuset så har vi inte längre dubbla hus att betala på varje månad =)



Ska ta mitt körkort när jag hittar suget, men jag kör bil varje dag nu med eftersom jag kör med Tobias, så jag vill som sagt ha med mitt ord, plus att jag betalar bilen, vilket gör att jag självklart måste få bestämma lite =)



Annars är allt bra med oss! Ses säkert på Villgott!

Ha det så bra sålänge =) Kramar

2011-02-28 @ 20:33:31
URL: http://tregringoz.blogg.se/
Postat av: Susanna

haha förlåt, råka skriva till fel jonna det förra inlägget om du undrar =)

Var inte till dig =D

2011-03-01 @ 09:03:21
URL: http://tregringoz.blogg.se/
Postat av: Susanna

haha ja jag förstår det =) Förlåt igen!

Du är den ända jonna som har kommenterat förut så jag antog bara att det var du =(

Men tydligen finns det fler jonnor =D

Ha de så bra =) Kramar

2011-03-01 @ 10:27:07
URL: http://tregringoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0