Vasaloppet..

Började denna dag med att lämna S på dagis , dom hade gjort spår och skulle ha vasaloppet på dags =) Tycker att de är jätte kul att dom hittar på sådana saker för barnen.. Men samuel ville inte åka, Men nästa år om de blir igen så är han ju lite äldre och kanske vill..
Efter de så tog jag och sofie oss till må bättre för att köra afropowerdance, en bra start på dagen...
Nu har jag plockat och donat , möblerat om i S rum men är inte nöjd ändå.. Vet inte nå hur jag vill göra där inne,en slagborr skulle jag behöva låna och borra lite! Nu ska jag fortsätta här hemma och så ska jag lägga ut mammuten på blocket får se om man får den såld..


Kommentarer
Postat av: Susanna

Haha! Ja efter mycket om och men =)

Kommer säkert att ångra mig sen och vilja ha en annan, men jag får hoppas att jag blir nöjd =)



Huvudsaken är ju att hon har någonstans att sitta när hon ska äta =)

2011-02-10 @ 22:34:20
URL: http://tregringoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0