4 år sedan!

God morgon!
Idag så känner jag att jag bara vill vara hemma , orkar inte gå utanför dörren.. Men har man lovat så har man lovat..Så vi ska väl göra oss klara och bege oss upp till villgott, men känns lite onödigt när dom bara har öppet till kl 13.00! Men blir kanske piggare när man väl har kommit ut.
Idag för 4 årsedan så var vi i falun på UL och tittade på våran gosse för första gången! 4 år liksom! Vi åkte vidare till Jobsbo den dagen för att Wille fyllde 3 år och idag blir han hela 7 år stora killen och ska börja första klass till hösten.Men jag då? jag är ju inge äldre fortfarande 20 hihi ! :)

om man kanske ska ta och gå in på toaletten och försöka få nå ordning på sig själv,eller om man kanske ska ta en söndag fast de är onsdag gud så skönt!!
Ha en toppen dag alla läsare , om jag nu har några haha ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0