tipp topp..

Hoppas alla hade ett bra nyår ! Det hade iaf jag , den var lugn och trevlig så idag är man väl en av dom få som mår tipp topp ;P Kollade på en fïlm i går kväll/natt så kan ge er ett tips som ni kan kolla på nu när ni ligger bakfulla eller i morgon efter att ni tagit en återställare .. The town med ben affleck och rebecca hall,riktigt bra var den.. Ikväll blir de monopol och lite rosévin och pizza.. En bra start på de nya året! Och jag hoppas att detta år blir mitt år..

Ska krypa ner och lägga mig och kolla på första avsnittet av gossip girl. Sen blir de pizza gotte och massa spelande i kväll.. Ha en toppen lördag och en god fortsättning på de nya året! Redan 2011 liksom vart har tiden tagit vägen ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0