måndag igen..

Då var de måndag igen.. Gud helgerna bara springer iväg och inte bara helgerna utan veckorna också! Känns som att man inte hinner med någonting .. Men har haft en toppen helg! I fre var jag bara hemma och tog de lugnt och på lördagen jobbade jag och sen hjälpte jag mamma att dra lite slingor och avslutade kvällen med lite vin hemma hos mig med Emelie och Josse de var mkt trevligt ! :) så i går mådde jag inte så bra ! :( så de fick bli en pizza på kvällen med erik och sofie och självklart solsidan :) ) Fan vad kul att de har börjat igen..

Denna helg har iaf fått mig att tänka på många viktiga saker , och jag ska ta tag i dom på riktigt nu!! Spännande o se hur de slutar ...

Nu ska jag på med ett ansikte och försöka få ording på håret.. Så ska vi bege oss hem till Emelie och barnen , ska passa dom medans emelie går till skolan en stund, tror Alex och Joanna skulle komma också så då får man gosa med bebis ... är så bebis sjuk nu!

Ha en bra dag alla ..
Kramar

Kommentarer
Postat av: Rebecca

10 veckor kvar sen blir det mer bebis mys :)

2011-01-17 @ 11:15:39
Postat av: Sandra

Jag håller på dig min vän! Alla tummar och tår! :-) Puss

2011-01-17 @ 18:52:04
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0