1 maj.

Tänkte att jag skulle knopa i hop ett inlägg! Har varken följt bloggar eller skrivit här som ni kanske märkt. Har knappt setat på facebook heller vet inte riktigt vart jag ska rita det korset haha! Har jobbat sent hela veckan och när man kommit hem så har man slagit ner arslet i soffan och myst ! Sen har de ju varit så fint väder så vi har varit ute varje ledig sekund!

Det har väl inte hänt så mkt mer än att jag fått svar och tid på Gyn den 17 maj ! Är ju lite nervös inför de och mår lite dåligt så förlåt mina nära och kära om jag är lite bitter men de är inte min mening! Ska försöka bättra mig!

Blev ett kort och tråkgit inlägg men nu har jag inte tid att sitta här lär göra mig redo och åka till smb och hämta hem min prins som sovit hos faster! Hade ju överrasknings fest i går för Byllet, vi klädde in hela hans lgh med toapapper och lade snusdosor över hela golvet ! :) Tack till er som var med! Kan ju säga att jag har en karl som INTE mår så bra idag haha :) Han ligger under en filt i soffan med ipren cola loka stående på bordet.. Tror ni jag får med han till byn? Nej tveksamt !


Kommentarer
Postat av: sofia

japrecis, men det händer ju alltid nått när man anordnar saker, det får man ju räkna med.. men trist är det!

Tack för att ni tittade förbi, hoppas ni hade en rolig kväll:-)

kram!

2011-05-01 @ 13:37:16
URL: http://sofiaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0