Morsdag!

Haft en toppen dag idag! Varit i harnäs först på Fm och fikat och firat morsdag. Där grillade vi korv och åt glass och tårta ! Ungarna härjade och lekte som vanligt! Och jag fick även mig en morsdags present ! Happy! hihi..

Nu på em har vi varit hos mor min och fikat kladdkaka och gett henne ett litet paket och tjålat lite skit. pratade om att man kanske skulle ha åkt ner till ullared i höst! Handla inför vintern!

Nu är de mat tajm här i huset , hade tacofärs kvar sedan i fre så de får bli en tacogratäng ! Så ska väl gå ut och hacka ihop en sallad till de! Sen i kväll är de Gossip girl och BB ! Är så spänd på vem som åker i kväll, men tror att de är sara men kan vara peter också!


Dom här 2 ljuslyktorna fick jag i morsdags present , blev överlycklig!


Kusinerna bus!


Kramar!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-12 @ 18:50:46
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-19 @ 10:09:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0