Söndag

Nu är det söndag och de har varit skapligt fint väder idag, förutom att de blåst lite ! Har varit hos mamma och hämtat samuel som sovit över där inatt för jag och några tjejer satt hemma hos mig och drack lite vin .. Och som pricken över I:et så hade vi erotikparty vilket var skit kul, hade aldrig varit på något sådant förut så de var kul :) Tack alla ni som kom och gjorde den möjlig! 

Stod på loppisen i går med Sofie , Emelie O och Alexandra och vi tjänade iaf ihop en liten hacka var tror jag!! Men de fanns ju vissa som handla mer än dom sålde ;) hihi men det blir ju lätt så!

Har ju skrivit innan att jag inte mått nå bra därför inget bloggande! Och de är så att när man fyller 23 får man ju ta cellprover vilket är helt super att man blir kallad till! För annars skulle jag inte jag tänka alls på att göra de!
Tog ju prover i dec och i slutet av januari början av feb fick jag ny tid den 23 mars för de visade sig att jag har cellförändringar i livmodern.. Och de är jätte vanligt att kvinnor har de och oftas så tar kroppen hand om de själv men de gjorde inte min kropp visade det sig på de andra provet så i tisdags fick jag åka till Gyn och få lokalbedövning och så tog dom bitar från livmodern och de var inte trevligt kan jag säga , så är det så att jag måste få ytterligare behandling så sker de i falun och då ska jag sova för de finns så att man kan välja de men de visste inte jag om fören jag kom dit , men de gick ju bra ändå denna gång :)

Så vad är det för något? Jo Cellprov från livmoderhalsen tas för att man på ett tidigt stadium ska kunna upptäcka förstadier till cancer . sådana förstadier behandlas antingen med laserbehandling eller frysbehnadling. !

Så nu hoppas jag att om 2-3 veckor ringer dom och säger att de inte behövs nå mer behandling...

Nu ska vi äta kvällis här i huset !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0