Freeedag!

Japp idag är det fredag! Ännu en vecka har snart passerat oss och vi närmar oss julen och i morgon blir de pyssel här hemma!! Inge snö är de utan storm! Men helt ärligt, alla säger att dom saknar snön för att dom ska få en julkänsla och blaa blaa , men de gör inte jag! De får mer än gärna vara så här för mig några veckor till iaf fram till julafton då kan de snöa lite lätt så de ligger lite pudersnö kvar på backen! Visst är jag tråkig, men tänk bilar som inte startar , skraping av tjock lager is på rutan, dyra elräkningar ,alla trottoarer som inte plogas så man får lyfta barnvagen var tionde meter, och dom gamla som knappt kan ta sig ut, på med alla kläder på barnen ullställ och hela fadderuttan nej inget jag saknar ! :)

Sitter och väntar på att få ett sms i från jotex vill ju hämta ut mitt paket nu nu nu innan jag åker till jobbet!
Johan är på jobbet nu, idag delar vi på dagen, han jobbar på fm och jag åker på em, jätte skönt att de fungerade idag att göra så!
Nu ska jag mysa ner mig i soffan vid gossen,vi har tänt lite ljus så här på morgon kvisten och sen blir de att vika in tvätten och plocka lite för ovanlighetens skull!

Ha en toppen fredag alla!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Här ska det oxå pysslas i helgen - nu plockas julen fram och det är den enligt mig mysigaste tiden på hela året !! :) trevlig helg !

2011-11-25 @ 20:44:31
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0