Hoho!

Hoho Jonna vart har du tagit vägen ? Det frågar jag mig själv.. Jag läser alla andras bloggar men bloggar inte själv! Jag har kommit in i en period där jag inte har nå lust alls att skriva, och jag vet som sagt inte om vad jag ska skriva! Visst skriva om familjelivet och dagarna i våra liv, men de känns så tråkigt att läsa jag har liksom inte DET som många andra har som skriver!

Samuel har iaf vattkoppor här hemma och vi har setat inne sedan i tors förra veckan, men i måndags höll jag på att gå i taket så på em packa vi väskan och begav oss till Jobsbo hem till svägerskan och kusinerna då dom redan haft vattkoppor och var där till i går em.(onsdag) Jag och linda gjorde lite julpyssel i hennes kök och satt och tittade i alla nya heminrednings tidningar så man fick lite insp. kan jag säga ;) Blev sittandes på styleroom också ,så när jag kom hem så gjorde jag om inne på samuels rum ;) Nu ska en byrå ut där i från och in med en fackhylla ! Jag vill sälja byrån men johan tycker att den kan vara bra att ha ?? som med allt annat!! Det är ju inge fel på den, men jag ska försöka få igenom min idé! Önska mig lycka till!

idag blir de ännu en inne dag, jag ska nog måla lite och titta vad jag har för julpyssel som jag kan ta fram, blir att julpyssla på lördag då jag får min ljustake i morgon som jag beställt till köket! Och samuel ska också få nytt till sitt rum!

Om man ska ta fram målarfärgen och hyllan som ska bli vit och sätta i gång! Och i morgon ska jag JOBBA WIIII! känns att man varit hemma och VAB nu 1 vecka!

Detta är byrån som ev ska säljas! Någon som är intresserad i så fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0