Snart helg igen.

Torsdag morgon och jag sitter vid tågstation och väntar på tåget till blg. Och idag sa Samuel mamma i dag är det torsdag då är det ju fredag i morgon igen. Och så sant så sant! Helgen är snart här igen och julen närmar sig!
Får faktiskt lite ont i magen av tanken. Visst gillar jag julen, men det var lättare förut innan man skaffa sig en liten familj. Och man skulle dela på sig åka hit och dit anpassa sig efter resten av den nya släkten m.m. Frågade johan om vi inte kunde vara hemma vid oss i år så fick dom som ville komma , men icke sa Nicke!
Hur gör ni i denna juletid??


Kommentarer
Postat av: Karin

Julen i år blir lugn. Eftersom min nuvarande sambos släkt bor här ikring så blir det inte så mycket flängande. Annars har det varit jul i dagar fyra för att hinna med alla. Förhoppningsvis är vårar hus färdigbyggt till nästa jul. Då hoppas jag man kan samla alla under samma tak.... Hoppas kan man alltid. =)

2011-11-03 @ 10:23:14
URL: http://dixiedynamite.blogg.se/
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma

Ja de e mindre kul.. Å även fast vi hade så höga räkningar så va de inte speciellt varmt inne :/ man frös.... (barnas rum va så klart varma)

Ja vi kommer nog få ner räkningarna rejält (annars jävlar)

Vi eldade i öppnaspisen (där vi satt kassetten) innan men de vart nästan bara kallare, den tar ju luft nånstans ifrån så de drog in kall luft från alla ställen de gick typ :/

2011-11-03 @ 19:23:32
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0