3 oktober

Då var det måndag igen. Har säkert sagt de förut men säger de igen veckorna går FÖÖÖÖR fort! Och helgerna. Jobbar dock nästan varje lördag så mina helger blir jätte korta!
Idag händer de inte så mkt i våran familj! Är tänkt att vi snart ska gå till affären och handla hem lite bröd och mjölk, skulle väl ha bakat lite tekakor men vart är orken?? Får se om vi hittar den och kanske får i hop lite bakverk.


Köpte en ny poncho för ett tag sedan och gud vilket skönt och mysigt plagg de är!
I Love it!



En helt underbar och solig höst dag hade vi i fre. Gick ut och lekte med barnen i lekparken vid oss nästan. Men fick jag tag på E och barnen och dom var i stora lekparken så vi packa i hop oss och gick dit en sväng. Och de var massa barn där så ungarna lekte och hade super kul. Vi gick tom och köpte glass , mm gott var de och vem vet det kanske var sista gången man åt glass ute i en tunn tröja i år! Så vi tog verkligen vara på fredagen!



Samuel tjatar på mig nu att vi ska leka med scooby gubbar så lär slita mig från datan en sväng och leka lite med prinsen min!



Kommentarer
Postat av: Therese

Verkligen supersnygg poncho!! Har du köpt den på lindex? Kostar? =) Vill oxå ha =) Jag kommer gärna på ditt party, kul! Men du kan väl skicka ett sms o påminna mig någon dag innan, minnet you know =) Kramis.... (070-2986734)

2011-10-05 @ 19:36:26
URL: http://mammatill2storatroll.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0