dagen är full proppad

Underbart att bli väkt av en glad liten skitunge. Han fick lite tiger yoghurt med sugrör till frukost och de var väl tur att han valde de för smöret hade tagit slut i går kväll så det måste inhandlas!
Nu ska vi göra oss ording , så kommer Emelie hit med barnen , vi ska gå upp en sväng på stan och kika sen ska hon ha Sam medans jag går till sjukgymnasten. Blir en händelserik dag idag. Johan kommer hem kl 13.00 och jag åker och jobbar när han kommer hem! Så jag missar ju Idol idag :/ men tur att de finns på tv4 play ;)

Får se om de får bli kryckor idag,har väldigtont i knät idag,läkaren sa ju att de skulle gå från dag till dag!och om jag ska jobba helgen! Tog en värktablett nyss iaf!
Nää nu ropar min spegel på mig och mitt smink som vill komma på mitt ansikte och få lite frisk luft ;) hehe





Kommentarer
Postat av: emelie

Jag tror det finns bord kvar =) Ja!

2011-10-14 @ 11:12:42
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0