Kanelbullens dag

Idag är det ju kanelbullens dag så vi köpte med oss nybakade kanelbullar till mamma och så spenderade vi hela våran em där. Riktigt mysigt som vanligt var det att vara där! Samuel åkte på sin spark cykel dit och hem och Gud så kul han tyckte att det var!

Nu är vi på hemma plan igen och ost och skinksås står på kvällens meny, är inte så förtjust i det men gossarna i huset ville så gärna äta det! Så får väl pina i mig!
Förresten har införskaffat mig två stycken lampor att ha i sovrummet ovanför sängen! :) super fina tycker ju såklart jag! Tur att smaken är som baken, delad!

Nu kallar kocken på mig och maten såklart.

Här är mina lampor och Samuel på son spark cykel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0