ny vecka

Måndag och vecka 42 och här hemma har vi hunnit med frukost och plockat ihop så de ser någorlunda ut! Pannkaka till lunch fick de bli när herren bestämde. Men de är ju aldrig fel, det kan man ju äta på vilken dag som helst.

Vet inte vad vi ska hitta på idag mer än att gå och köpa bajspapper och smör! Resten av veckan så är de jobb som står på schemat och blingo på lördag och jag kommer att få pussa på lille Troy. Och så hoppas jag på ett bra samtal och att jag ska kunna övertala den stora älsklingen här hemma, om de visar sig att telefonen ringer och ger ett bra besked. Så jag håller tummen hårt ;)


Söndagen bestod av fullt hus av både vuxna och barn,men innan alla anläde så hann jag med och måla lite,och gud vad vit färg gör skillnad men de visste vi ju redan hehe!
samuels gudfar kom över för att se fotboll med J och jag och barnen gick ut och lekte så dom fick se iaf första halvleken själva. L kom hit med grabbarna för att hämta upp den lilla prinsessan som hade sovit kvar och dom stannade även kvar på tacos. Medans vi tog fram och förberedde så satte sig alla fyra barn och pusslade så man fick laga i fred och dom roade varanndra! Så i mitt lilla köka så satt vi fyra vuxna och fyra barn och åt en god kvällsmat,finns de hjärterum så finns de stjärterum!

Några bilder från Söndagen.


Före

Efter





Det var allt för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0